طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

پیوندهای روزانه

۲۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

نقشه حرارتی طراحی وب سایت چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند؟ برای یادگیری همه چیز در مورد این روش آسان و قدرتمند تست کاربر، ادامه مطلب را بخوانید! فنی، علمی، پیچیده. اینها ممکن است کلماتی باشند که وقتی به نقشه های حرارتی فکر می کنید به ذهنتان خطور می کند. با این حال، این مورد نیست. بله، آنها از نوع پیشرفته نرم افزار استفاده می کنند و ماهیت علمی دارند، اما تنظیم و تجزیه و تحلیل آنها نسبتاً آسان است! نقشه های حرارتی طراحی وب سایت در صنعت UX پرکار هستند زیرا راه بسیار خوبی برای بهبود قابلیت استفاده طراحی وب سایت و افزایش نرخ تبدیل هستند. در این پست، نحوه کار آنها، نحوه تنظیم آنها و بهترین ابزار برای انجام کار را بررسی خواهیم کرد! نقشه حرارتی طراحی وب سایت چیست؟ مزایای نقشه های حرارتی طراحی وب سایت انواع نقشه حرارتی طراحی وب سایت ساخت نقشه حرارتی طراحی وب سایت ابزارهای نقشه حرارتی طراحی وب سایت نقشه حرارتی طراحی وب سایت چیست؟ بنابراین نقشه حرارتی طراحی وب سایت دقیقاً چیست؟ شما می توانید آن را به عنوان یک تجسم گرافیکی خودکار در نظر بگیرید که مشاهده و درک مقادیر زیادی از داده ها را آسان تر می کند، بدون اینکه خودتان به اعداد خام بپردازید. همیشه به صورت آنلاین انجام می شود و آن را به نوعی آزمایش از راه دور کاربر تبدیل می کند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

طراحی صفحه ورود طراحی وب سایت باید به راحتی قابل درک باشد و نیازی به تفکر از جانب کاربر طراحی وب سایت نداشته باشد. در اینجا 20 مورد برای الهام بخشیدن به طراحی وب سایت بعدی شما آورده شده است به دنبال مقاله ما در مورد فرم های ثبت نام عالی، ما نگاهی دقیق تر به فرم های طراحی وب سایت ورود الهام بخش داریم که دارای UX طراحی وب سایت عالی هستند و ثبت نام را به صورت ساده انجام می دهند. وقتی صحبت از طراحی وب سایت صفحه ورود به سیستم خوب به میان می آید، می خواهید دسترسی کاربران طراحی وب سایت خود را تا حد امکان به محصول یا خدمات شما آسان کنید. یک مانع بسیار زیاد است و کاربران طراحی وب سایت خود را ناامید خواهید کرد. برای جلوگیری از ناامیدی، در اینجا 20 طراحی صفحه ورود طراحی وب سایت به سیستم وجود دارد که ما آنها را دوست داریم. از آنها به عنوان الهام بخش برای زمانی که نمونه اولیه خود را تولید می کنید استفاده کنید! نکته جالب و غیرعادی در مورد این صفحه ورود طراحی وب سایت این است که در دو قسمت است. ایمیل خود را وارد می‌ کنید، سپس دکمه بعدی را بزنید تا به صفحه طراحی وب سایت ‌ای بروید تا رمز عبور خود را تغییر دهید. ما نمی دانیم که چرا PayPal فرآیند ورود به سیستم خود را به این شکل شکسته است، به خصوص که بیشتر از حد معمول طول می کشد. لینکدین صفحه ورود لینکدین طراحی ساده ای دارد - هیچ تصویر پس زمینه طراحی وب سایت یا انیمیشنی پیدا نخواهید کرد. نکته این است که لازم نیست صفحه ورود طراحی وب سایت در نهایت جالب باشد. این وسیله ای ساده برای رسیدن به هدف است که صفحه ای عالی برای طراحی وب سایت بدون حواس پرتی ایجاد می کند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

پس زمینه طراحی وب سایت می تواند ابزار قدرتمندی در ایجاد یک تجربه باشد. اما چه نوع تجربه ای را می توانید منتقل کنید و چگونه؟ بخوانید تا متوجه شوید. پس زمینه طراحی وب سایت شما بخش بزرگی از تجربه کاربر طراحی وب سایت است. می تواند طراحی وب سایت شما را ارتقا دهد، احساسات و داستان ها را منتقل کند و ارزش زیادی به آن بیافزاید. این بخش مهمی از طراحی UX طراحی وب سایت شما است. وقتی صحبت از پس‌ زمینه طراحی وب سایتشان می‌شود، طراحان طراحی وب سایت جاده ‌های مختلفی می ‌توانند از آن استفاده کنند. از گرادیان های رنگی دلپذیر، تصاویر منحصر به فرد و تعاملی یا ویدیوهایی که یک تصویر را ترسیم می کنند تا یک تصویر واحد که کل صفحه طراحی وب سایت را اشغال می کند. هر یک از این جاده ها به مجموعه ای از مزایای متفاوت برای کاربران طراحی وب سایت و طراحان طراحی وب سایت منجر می شود. اما کدام یک برای شما مناسب است؟ در این پست، ما شما را در طراحی پس ‌زمینه طراحی وب سایت با ابزار نمونه ‌سازی طراحی وب سایت خود راهنمایی می ‌کنیم که شخصیت برند شما را نشان می ‌دهد و چگونه می ‌توانید با استفاده از پس‌ زمینه طراحی وب سایت به‌ عنوان ابزار، نقاط قوت خود را بازی کنید. بیایید درست شیرجه بزنیم! فهرست مطالب مفاهیم اولیه برای پس زمینه طراحی وب سایت دستورالعمل برای انواع مختلف پس زمینه طراحی وب سایت پاسخگویی و قابلیت استفاده در پس زمینه طراحی وب سایت 25 بهترین نمونه از پس زمینه طراحی وب سایت مکان هایی برای یافتن پس زمینه مناسب برای طراحی وب سایت ها

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

آیا طراحی وب سایت شما از رتبه بالایی در گوگل برخوردار است؟ این چیزی است که یک دستاورد بزرگ است و می توانید بدانید که کاربران آنلاین می توانند شما را پیدا کنند. این می تواند اطمینان حاصل کند که شما یک جریان ثابت از ترافیک بازدید کننده از طراحی وب سایت خود دارید و اگر یک تجارت هستید، می توانید فروش منظمی برای محصولات یا خدمات خود از طریق طراحی وب سایت داشته باشید. اما، یک اشتباه وجود دارد که بسیاری از افراد در مورد طراحی وب سایت خود مرتکب می شوند. آنها استراتژی سئوی طراحی وب سایت خود را آرام می کنند و از خود راضی می شوند. به عبارت دیگر، آنها فکر می کنند که کار سخت انجام شده است زیرا طراحی وب سایت آنها رتبه خوبی در گوگل دارد. خوب، وقت آن است که برخی از حقایق خانگی را بیان کنیم. فقط به این دلیل که طراحی وب سایت شما در حال حاضر رتبه خوبی دارد، به این معنی نیست که بعداً از همین موقعیت لذت خواهد برد. در واقع، اگر در مورد سئو پای خود را از روی گاز برداشته باشید، این چیزی است که بعداً دوباره شما را گاز می گیرد. فاکتورهای رتبه بندی زیادی برای طراحی وب سایت ها وجود دارد. با این حال، یکی از موارد مهم در حال حاضر لینک بیلدینگ است. به طور خاص، استفاده از خدمات لینک سازی برای طراحی وب سایت ها رایج شده است. بیایید بحث کنیم که چرا این نوع خدمات می تواند برای طراحی وب سایتی که می خواهد رتبه بالای گوگل خود را حفظ کند بسیار مفید باشد. خدمات لینک بیلدینگ در طراحی وب سایت چیست؟ اول از همه، بیایید سریعاً به این موضوع بپردازیم که خدمات پیوند بیلدینگ چیست، اگر قبلاً نام آنها را نشنیده اید. اساسا، یک شرکت قرار است خدماتی را ارائه دهد که در آن پیوندهایی را برای طراحی وب سایت های شما ایجاد می کند. به عبارت دیگر، آنها از لینک بیلدینگ برای شما مراقبت می کنند و و طراحی وب سایت های مناسبی را برای قرار دادن لینک ها پیدا می کنند. به این ترتیب، می توانید پروفایل بک لینک خود را بهبود بخشید و این می تواند به رتبه بندی گوگل شما کمک کند. طراحی وب سایت های زیادی وجود دارند که به شما ایده بهتری از آنچه می توانید در هنگام انتخاب این خدمات داشته باشید، می دهند. اگر قبلاً از خدمات پیوند بیلدینگ استفاده نکرده‌اید، این می‌تواند به شما آرامش دهد زیرا می‌دانید چگونه کار می‌کنند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

اگر شما یک بازاریاب هستید که می‌ خواهید از تعداد بی‌ سابقه جستجوهایی که هر روز در Google انجام می‌شود سرمایه‌ گذاری کنید و به طور همزمان آگاهی لازم برای افزایش بازگشت سرمایه خود را ایجاد کنید، دیگر زمانی مانند زمان حال برای شروع استفاده ا قدرت از تبلیغات گوگل وجود ندارد. ابزارها و روش های بازاریابی بسیار زیادی وجود دارد، بنابراین گاهی اوقات تشخیص اینکه کدام یک برای شما و کسب و کار شما مناسب است دشوار است – اما، با کمک یک متخصص ماهر تبلیغات گوگل و یک چک لیست عمیق، می توانید هنگام استفاده از Google Ads اشتباه نمی کنید. Google Ads پلت فرم بازاریابی آنلاین گوگل است که به شما کمک می کند تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبانی که به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند شوند دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم بر روی مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) اجرا می ‌شود، به این معنی که هر بار که بازدیدکننده روی تبلیغ شما کلیک می ‌کند، باید هزینه پرداخت کنید. بنابراین، چه برای یک شرکت گوگل ادز کار می کنید یا یک آژانس PPC، در اینجا یک راهنمای ساده در مورد همه چیزهایی که باید در مورد نحوه «انجام» تبلیغات گوگل بدانید، آورده شده است. مراحل «انجام» تبلیغات گوگل تعدادی از اصطلاحات و عبارات کلیدی را بیاموزید چه در حال تحقیق در مورد اینکه آیا Google Ads برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، یا در حال آماده شدن برای راه اندازی اولین کمپین خود هستید، مهم است که با برخی از اصطلاحات و عبارات کلیدی آشنا شوید. این شامل: کلمات کلیدی – کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که افراد به طور منظم در گوگل تایپ می کنند و سپس تبلیغ شما را در دستگاه هایشان نمایش می دهند. هنگامی که شما یا تیم مدیریت PPC مورد اعتمادتان هر کمپین تبلیغاتی گوگل را راه اندازی می کنید، باید فهرستی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید که فکر می کنید افراد زمانی که می خواهند محصول یا خدمات شما را پیدا کنند، ممکن است آن ها را جستجو کنند. مناقصه – مناقصه یک پیشنهاد ارزش پولی نیست، بلکه حداکثر مبلغی است که می‌ خواهید وقتی کسی روی تبلیغ شما کلیک می‌ کند خرج کنید. مهم است که این رقم را درست یا حداقل به چیزی که می خواهید خرج کنید نزدیک کنید. CPC هزینه به ازای هر کلیک- برخلاف پیشنهاد، CPC مبلغ واقعی است که وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند پرداخت می کنید. پیشنهاد شما صرفاً محدوده ای است که ممکن است CPC شما در آن قرار گیرد. بنابراین، اگر بتوانید برخی از این عبارات و عبارات کلیدی را به خوبی درک کنید، تبلیغات گوگل شما مطمئناً می تواند در بازار رقابتی موتور جستجوی گوگل موفق شود.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ یک انتخاب شغلی فوق العاده پس از ترک دانشگاه است. مهارت ‌ها و ویژگی‌ هایی که در طول دوره کارشناسی ایجاد می ‌کنید می‌ت وانند در دنیای بازاریابی دیجیتال ارزشمند باشند. ارتباطات کتبی و شفاهی، تحقیق مستقل، مدیریت زمان و مهارت های کار تیمی، همه مهارت های مهمی هستند که کارفرمایان هنگام استخدام برای نقش های پایه و برنامه های فارغ التحصیل به دنبال آن هستند. بنابراین، اگر به تازگی فارغ التحصیل شده اید یا به زودی به دنبال شروع حرفه ای در بازاریابی دیجیتال هستید، بسیار مهم است که بتوانید با اطمینان تمام این مهارت های کلیدی و تمایل به یادگیری را نشان دهید. این مقاله نکات مهمی را ارائه می ‌کند که بعد از اتمام دانشگاه، بدون داشتن تجربه رسمی در بازاریابی دیجیتال، پا را به در می ‌آورید. نکات مهم برای کمک به شما در شروع حرفه ای در بازاریابی دیجیتال با یافتن منابع اطلاعاتی آنلاین، دانش خود را گسترش دهید اولین نقطه تماس شما باید شروع یادگیری اصول اولیه باشد. درک دقیقی از بازاریابی دیجیتال و اجزای مختلف آن به دست آورید. با اختصاص زمان به یادگیری، نه تنها می توانید نسبت به دانش و مهارت های بازاریابی دیجیتال خود احساس اطمینان کنید، بلکه می توانید با اثبات اینکه مشتاق یادگیری هستید، کارفرمایان را تحت تأثیر قرار دهید. راب شروود، مدیر بازرگانی آژانس بازاریابی دیجیتال Repeat Digital مستقر در ناتینگهام‌ شایر، بیان کرده است که در هنگام استخدام برای یک نقش سطح پایه برای او چقدر مهم است که نامزد علاقه شدیدی به این صنعت نشان داده باشد: من همیشه تحت تاثیر نامزدهایی قرار می ‌گیرم که تجربه مستقیمی ندارند، اما برای تکمیل گواهی ‌های مربوطه که دانش بنیادی را ایجاد می ‌کنند، وقت گذاشته ‌اند. گاراژ دیجیتال گوگل، به ویژه، کار بسیار خوبی در ارائه آموزش رایگان و با کیفیت بالا انجام می دهد. مدیر عامل Repeat Digital، Olly Fisher، موافق است که نامزدها باید قبل از درخواست برای نقش‌های سطح پایه، دانش قبلی از بازاریابی دیجیتال داشته باشند، حتی بدون مدرک مرتبط: با وجود اطلاعات بسیار زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال، از جمله دوره‌ های آنلاین و گواهینامه ‌های بی‌ شماری رایگان، هیچ بهانه‌ ای برای افرادی که علاقه ‌مند به حرفه دیجیتال هستند، وجود ندارد که قبل از شروع درخواست برای موقعیت‌ های شغلی، درک لازم را نداشته باشند. به دلیل ماهیت محض موضوع، منابع زیادی به صورت آنلاین در دسترس شماست تا بتوانید نحوه استفاده از نرم افزارها و ابزارهای مختلف بازاریابی دیجیتال را شروع کنید.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

چگونه آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند از NFT استفاده کنند؟ توکن‌های غیرقابل تعویض NFT به سرعت بازار دیجیتال را اشغال می ‌کنند، زیرا هنرمندان، نوازندگان و سایر سازندگان در تلاش برای احراز هویت آثار مجازی خود هستند. رسانه ها و کارآفرینان دیجیتالی مانند گری واینرچوک از تبدیل شدن NFT ها به "چیز بزرگ بعدی" از نظر ردیابی مالکیت دارایی های دیجیتال ابراز خوشحالی می کنند. در این وبلاگ، Signature W Studio به بررسی این موضوع می پردازد که NFT دقیقا چیست و چگونه آژانس های بازاریابی می توانند از آنها برای ردیابی بهتر دارایی های مجازی در بلاک چین استفاده کنند. NFT چیست و چگونه کار می کند؟ از نظر اقتصادی، دارایی قابل تعویض واحدی است که می توان آن را مبادله کرد، مانند پول. به عنوان مثال، اگر یک اسکناس 20 دلاری دارید، می توانید آن را با دو اسکناس 10 دلاری مبادله کنید و برای معامله فقیرتر نباشید. در مقابل، دارایی غیر قابل تعویض دارایی است که آنقدر منحصر به فرد است که نمی توان آن را با چیز دیگری مبادله کرد. چنین نمونه‌ هایی می‌تواند شامل قوطی‌های سوپ کمبل اثر اندی وارهول یا شب پرستاره اثر ونسان ون گوگ باشد: این آثار هنری ممکن است کپی شده یا به صورت چاپی فروخته شوند، اما تنها یک اصل وجود دارد. به این ترتیب، یک NFT به عنوان نسخه "اصلی" یک دارایی دیجیتال در نظر گرفته می شود. داشتن NFT به عنوان گواهی مالکیت عمل می کند که در بلاک چین ثبت می شود. جعل دفتر کل بلاک چین غیرممکن است زیرا توسط هزاران رایانه در سراسر جهان نگهداری می شود. NFT ها حتی می توانند حاوی قرارداد های هوشمند باشند که به هنرمندان امکان می دهد برای فروش آتی توکن، حق امتیاز دریافت کنند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

این یک ضرب المثل قدیمی در دنیای تجارت است که "مشتری پادشاه است". خدمات خوب به مشتریان، سنگ بنای افزایش و حفظ سودآوری در نظر گرفته می ‌شود - و اینجاست که تیم خدمات مشتری منتخب شما وارد می‌ شود. یک تیم خدمات مشتری خوب می ‌تواند شهرت شرکت شما را بالا ببرد، مشتریان را جذب و حفظ کند و به گسترش نگرش مثبت در مورد کمک کند. نام تجاری شما خدمات خوب به مشتریان، مشتریان را تشویق می ‌کند تا بازگردند و تجارت بیشتری با شما انجام دهند و به ایجاد پایگاهی وفادار برای رشد شرکت شما کمک می‌کند. همچنین برای حفظ کارمندان خوب است - کارمندانی که می بینند شرکت آنها روی رفتار خوب با مشتریان و ایجاد احساس ارزشمندی در آنها متمرکز است، آنها به احتمال زیاد در شرکت باقی می مانند و ارزش های آن را به اشتراک می گذارند. اما ارائه خدمات خوب و عالی به مشتریان بیش از داشتن نمایندگانی با نگرش مثبت و سیاست بازگشت بدون دردسر است (اگرچه این موارد هنوز مهم هستند). اگر می‌ خواهید خدمات مشتری خود را به سطح بالاتری ببرید، به یک استراتژی جامع و کامل نیاز دارید. در حالت ایده آل، استراتژی خدمات مشتری شما باید با استراتژی بازاریابی شما مطابقت داشته باشد تا از هر دو نهایت استفاده را ببرید. چرا به یک استراتژی جامع خدمات مشتری نیاز دارید؟ چند دلیل وجود دارد: اول، هزینه بالای جذب مشتریان جدید را در مقایسه با هزینه حفظ آنها در نظر بگیرید. اکثر مشتریان تجارت با یک شرکت را متوقف می‌کنند، زیرا احساس می ‌کنند با آن شرکت بد رفتار می ‌شود – و در مورد آن به دیگران خواهند گفت. در عصر رسانه های اجتماعی و پست های ویروسی، این می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. و مشتریان جدید 5 تا 10 برابر هزینه به دست آوردن هزینه دارند، همانطور که مشتریان وفادار هزینه حفظ می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف همیشه باید این باشد که مشتریان احساس ارزشمندی کنند. مشتریان باارزش مدام برمی گردند، و ممکن است علیرغم پیشنهادات بهتر رقبا، این کار را انجام دهند. به این موضوع فکر کنید: ارجاع یک مشتری وفادار برای شما هیچ هزینه ای ندارد. لازم نیست در بودجه برای آن جا خالی کنید. یک مشتری وفادار و خوشحال به دیگران می گوید که چگونه احساس ارزشمندی و قدردانی کرده اند و اساساً سفیران شما خواهند شد و به شما تبلیغات رایگان می دهند. استراتژی خدمات مشتری شما باید با این هدف بسیار خاص در ذهن شروع شود - ایجاد مشتریان وفادارتر و حفظ مشتریانی که دارید. یکی دیگر از دلایل عالی برای داشتن یک استراتژی جامع خدمات مشتری: ایجاد هماهنگی و هم افزایی در کسب و کار شما. وقتی یک استراتژی مدون، توضیح و درک می شود، همه می دانند که در کجا قرار دارند. نقش های کارمند به وضوح تعریف شده است، و فرآیندی وجود دارد که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که روابط مشتری به خوبی پیش می رود و مسائل به موقع حل می شوند. 

ادامه مطلب«

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

آیا نمی دانید منوهای کشویی عالی چه شکلی هستند؟ این فهرست از نمونه‌های کشویی عالی را از طراحی وب سایت بررسی کنید و برای احساس الهام گرفتن آماده شوید! منوهای کشویی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. می توانید آنها را در منوهای ناوبری بزرگ و پر زرق و برق یا در اشکال کوچک و ساده پیدا کنید. بنابراین ویژگی‌های مشترکی که در نمونه‌های منوی کشویی خوب به اشتراک گذاشته می‌شوند چیست؟ ما این لیست از برخی از طراحان طراحی وب سایت را گردآوری کرده‌ ایم که منوهای کشویی خود را به درستی دریافت کرده‌اند، از استفاده هوشمندانه از فضای خالی گرفته تا تعاملاتی که هدفشان بهبود قابلیت استفاده است. ما می دانیم که گاهی اوقات، شروع با یک طراحی وب سایت جدید می تواند سخت ترین مرحله در کل فرآیند نمونه سازی در طراحی وب سایت باشد. امیدواریم این لیست خلاقیت شما را برای شروع فرآیند خلقت خود به ارمغان بیاورد! و بنابراین، بهتر است ابزار نمونه سازی در طراحی وب سایت مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید - برای زمانی که الهام گرفته می شود نمونه هایی از منوی کشویی طراحی وب سایت برای الهام گرفتن از شما 1.طراحی وب سایت Justinmind طراحی وب سایت Justinmind همه چیز در مورد تعاملات کوتاه اما معنی دار، ناوبری آسان و تضاد رنگ زیبا است. نوار پیمایش افقی از منوهای کشویی به منظور سازماندهی پیوندها در دسته ها و رساندن کاربران به جایی که باید بروند استفاده می کند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

دکمه ها جزء اساسی هر طراحی UX طراحی وب سایت هستند و به این ترتیب، شایسته برنامه ریزی مناسب هستند. برای طراحی کامل دکمه، این قوانین اساسی را بررسی کنید. دکمه در طراحی وب سایت یک عنصر اساسی رابط کاربری است که به شدت بر طراحی وب سایت تعامل شما تأثیر می گذارد. دکمه ها در طراحی وب سایت این قدرت را دارند که کاربران را مجبور به تبدیل، انجام یک عمل کنند. دکمه ها در طراحی وب سایت واسطه ای بین کاربر و محصول هستند و وظیفه دارند مکالمه بین فرد و دستگاه را ادامه دهند. اما چگونه می توانید مطمئن شوید که طراحی دکمه در طراحی وب سایت شما امکان استفاده عالی را فراهم می کند و در عین حال امواج خلاقانه ای را در صفحه نمایش کاربران ایجاد می کند؟ همه چیز در مورد توجه به جزئیات در هنگام استفاده از ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود است. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه بازی طراحی دکمه در طراحی وب سایت خود را ارتقا دهید. فهرست مطالب قوانین اساسی طراحی دکمه در طراحی وب سایت طراحی دکمه موبایل در اپلیکیشن های اندروید و iOS تست طراحی دکمه طراحی وب سایت شما کیت های رابط کاربری که می توانند طراحی دکمه های طراحی وب سایت شما را به سطح بالاتری ببرند قوانین اساسی طراحی دکمه در طراحی وب سایت همه چیز در زندگی دارای چند قانون اساسی است که باید آنها را در نظر گرفت. طراحی دکمه ‌ها در طراحی وب سایت از این نظر معمولی است که به نظر می‌رسد نسبتاً آسان است، اما با عوامل به ظاهر کوچک بسیاری همراه است که طراح باید در نظر بگیرد. اینها دستورالعمل هایی هستند که باید در طراحی UX در طراحی وب سایت بعدی خود دنبال کنید. 1. آن را قابل کلیک به نظر برسانید

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری