طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

خرید سایت

طراحی سایت UI به فرآیند ایجاد رابط کاربری (UI) خرید سایت یا برنامه گفته می شود. رابط کاربری قسمتی از یک رابط بصری است که کاربران با آن در تعامل هستند. UI شامل عناصر بصری مانند رنگ، فونت، تصاویر و چیدمان است. همچنین شامل عناصر تعاملی مانند دکمه ها، پیوندها و فرم ها است.

هدف از طراحی سایت UI این است که سایت یا برنامه را کاربرپسند کند و تجربه کاربری خوبی را برای کاربران فراهم کند. UI خوب باید خوانا، قابل فهم و جذاب باشد. همچنین باید کارآمد و پاسخگو باشد.

فرآیند چند مرحله ای طراحی سایت UI

تحلیل نیازهای کاربر: در این مرحله، طراحان سایت UI باید نیازهای کاربران را شناسایی کنند. این شامل درک اهداف، انتظارات و ترجیحات کاربران است.

مطالعه طراحی رقبا: طراحان سایت UI باید طراحی سایت های رقیب را بررسی کنند تا ببینند که چگونه از نظر بصری و تعاملی موفق بوده اند.

ایجاد طرح اولیه: در این مرحله، طراحان سایت UI طرح اولیه UI را ایجاد می کنند. این شامل ایجاد اسکیس، wireframe و mockup است.

بازخورد دریافت کنید: طراحان سایت UI باید بازخورد از کاربران را دریافت کنند تا مطمئن شوند که UI به خوبی کار می کند و مطابق با نیازهای آنها است.

ادامه مطلب:

https://baharsky.com/Fa/main/blog/28

  • ۰۲/۱۰/۱۷
  • مهدی نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی