طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

این یک ضرب المثل قدیمی در دنیای تجارت است که "مشتری پادشاه است". خدمات خوب به مشتریان، سنگ بنای افزایش و حفظ سودآوری در نظر گرفته می ‌شود - و اینجاست که تیم خدمات مشتری منتخب شما وارد می‌ شود. یک تیم خدمات مشتری خوب می ‌تواند شهرت شرکت شما را بالا ببرد، مشتریان را جذب و حفظ کند و به گسترش نگرش مثبت در مورد کمک کند. نام تجاری شما خدمات خوب به مشتریان، مشتریان را تشویق می ‌کند تا بازگردند و تجارت بیشتری با شما انجام دهند و به ایجاد پایگاهی وفادار برای رشد شرکت شما کمک می‌کند. همچنین برای حفظ کارمندان خوب است - کارمندانی که می بینند شرکت آنها روی رفتار خوب با مشتریان و ایجاد احساس ارزشمندی در آنها متمرکز است، آنها به احتمال زیاد در شرکت باقی می مانند و ارزش های آن را به اشتراک می گذارند. اما ارائه خدمات خوب و عالی به مشتریان بیش از داشتن نمایندگانی با نگرش مثبت و سیاست بازگشت بدون دردسر است (اگرچه این موارد هنوز مهم هستند). اگر می‌ خواهید خدمات مشتری خود را به سطح بالاتری ببرید، به یک استراتژی جامع و کامل نیاز دارید. در حالت ایده آل، استراتژی خدمات مشتری شما باید با استراتژی بازاریابی شما مطابقت داشته باشد تا از هر دو نهایت استفاده را ببرید. چرا به یک استراتژی جامع خدمات مشتری نیاز دارید؟ چند دلیل وجود دارد: اول، هزینه بالای جذب مشتریان جدید را در مقایسه با هزینه حفظ آنها در نظر بگیرید. اکثر مشتریان تجارت با یک شرکت را متوقف می‌کنند، زیرا احساس می ‌کنند با آن شرکت بد رفتار می ‌شود – و در مورد آن به دیگران خواهند گفت. در عصر رسانه های اجتماعی و پست های ویروسی، این می تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. و مشتریان جدید 5 تا 10 برابر هزینه به دست آوردن هزینه دارند، همانطور که مشتریان وفادار هزینه حفظ می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف همیشه باید این باشد که مشتریان احساس ارزشمندی کنند. مشتریان باارزش مدام برمی گردند، و ممکن است علیرغم پیشنهادات بهتر رقبا، این کار را انجام دهند. به این موضوع فکر کنید: ارجاع یک مشتری وفادار برای شما هیچ هزینه ای ندارد. لازم نیست در بودجه برای آن جا خالی کنید. یک مشتری وفادار و خوشحال به دیگران می گوید که چگونه احساس ارزشمندی و قدردانی کرده اند و اساساً سفیران شما خواهند شد و به شما تبلیغات رایگان می دهند. استراتژی خدمات مشتری شما باید با این هدف بسیار خاص در ذهن شروع شود - ایجاد مشتریان وفادارتر و حفظ مشتریانی که دارید. یکی دیگر از دلایل عالی برای داشتن یک استراتژی جامع خدمات مشتری: ایجاد هماهنگی و هم افزایی در کسب و کار شما. وقتی یک استراتژی مدون، توضیح و درک می شود، همه می دانند که در کجا قرار دارند. نقش های کارمند به وضوح تعریف شده است، و فرآیندی وجود دارد که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که روابط مشتری به خوبی پیش می رود و مسائل به موقع حل می شوند. 

ادامه مطلب«

  • ۰۱/۰۱/۲۳
  • مهدی نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی