طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

پیوندهای روزانه

۲۳ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

اولین تصمیم مهمی که هنگام شروع یک پروژه طراحی وب سایت باید بگیرید این است که یک فریلنسر استخدام کنید یا یک آژانس طراحی وب سایت. انتخاب صحیح یک تصمیم ساده نیست. با این حال، چند چیز وجود دارد که می توانید برای رسیدن به راه حلی که به بهترین وجه با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد، ارزیابی کنید. شکی نیست که چه تصمیم بگیرید که با یک فریلنسر یا یک آژانس طراحی وب سایت بروید، ممکن است افراد بسیار ماهری پیدا کنید که می توانند محصولات خوش ساخت را ارائه دهند. با این وجود، اندازه و هدف پروژه طراحی وب سایت شما، از جمله مدت زمانی که می خواهید به آن اختصاص دهید، همه عوامل ارزشمندی هستند که در انتخاب درست نقش دارند. بنابراین، اجازه دهید مزایا و معایب استخدام یک فریلنسر یا آژانس طراحی وب سایت را در نظر بگیریم. فریلنسر در مقابل آژانس طراحی وب سایت: رویکرد پروژه طراحی وب سایت هر پروژه طراحی وب سایت موفق با گذاشتن یک پایه محکم شروع می شود. انتظارات شما از محصول نهایی باید از همان ابتدا به وضوح مشخص شود. در این صورت، پروژه طراحی وب سایت می تواند به طور موثر در جهت درست و با سرعت کامل پیشرفت کند و از ناامیدی و اتلاف بی مورد زمان و هزینه جلوگیری کنید. با این حال، تعیین نحوه عملکرد یک محصول طراحی وب سایت برای دستیابی به هدف نهایی شما ممکن است برای بسیاری چالش برانگیز باشد و روشی که یک آژانس طراحی وب سایت یا یک فریلنسر از شما در این مرحله پشتیبانی می کند متفاوت است. به عنوان مثال، QPSoftware از فرآیند مدل اصلی برای انجام پروژه های طراحی وب سایت استفاده می کند. فرآیند مدل اصلی شامل تجزیه و تحلیل مدل کسب و کار شما، اهداف اصلی شما و تحولات احتمالی آینده شما است. این امر مستلزم طوفان فکری قابل توجهی توسط تیمی از متخصصان طراحی وب سایت است که مشخص کنند چه نوع محصولی به بهترین وجه به کسب و کار شما خدمت می کند و به نتایج پیش بینی شده می رسد.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

طراحی وب سایت به تازگی به یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کاری در سراسر جهان تبدیل شده است. اکثر کارفرمایان و مدیران استخدام هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام یک طراح وب سایت به دنبال درک خوبی از UI و UX هستند. افراد بیشتری به دنبال یادگیری نحوه عملکرد UI/UX، نحوه تسلط بر HTML یا استفاده از سایر ابزارهای طراحی وب سایت هستند. دلیل این تقاضا البته به موازات افزایش تعداد مشاغلی است که به این مهارت های طراحی وب سایت نیاز دارند. اگر تصمیم به ثبت نام در دوره های طراحی وب سایت دارید، ممکن است یاد بگیرید که چگونه از بهترین ابزار طراحی وب سایت استفاده کنید. از آنجایی که تقاضا به سرعت در حال افزایش است، ممکن است دوره‌های طراحی وب سایت واکنش‌ گرای زیادی را به صورت آنلاین و آفلاین پیدا کنید. در حالی که برخی از آنها توسط طراحان طراحی وب سایت بسیار حرفه ای ارائه می شوند، برخی از آنها ممکن است صرفاً اتلاف وقت و پول باشند. برای جلوگیری از آن، ما تحقیقات زیادی انجام داده‌ایم و بهترین 11 دوره طراحی وب سایت را که می‌توانید در آن شرکت کنید و به عنوان طراحی وب سایت با مهارت بالا فارغ‌التحصیل شوید، پیدا کرده‌ایم. هر کدام از آنها یک دوره بسیار حرفه ای هستند و اگر شما یک بازاریاب یا طراح وب سایت هستید که به دنبال یکی برای بهبود خود هستید، ممکن است پس از نگاهی به آنها تصمیم بگیرید. در اینجا 11 تا از بهترین دوره طراحی وب سایت در سال 2021 آورده شده است. 11 دوره برتر طراحی وب سایت از بهترین ارائه دهندگان دوره

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

جلب توجه مخاطبان دیگر یک راهپیمایی نیست. با تغییر مداوم عادات و انتظارات مصرف‌ کننده، کسب ‌وکارها باید جوراب‌های خود را بالا بکشند و تغییرات جدی در الگوها/ روش‌های کاری خود ایجاد کنند که فقط پنج سال پیش استفاده می‌کردند. مانند استفاده از روش های جدید و موثر برای تولید سرنخ برای طراحی وب سایت. این فقط در مورد شناسایی راه های مختلف برای بازاریابی نیست، بلکه درک اهمیت فروش برای مطابقت با روشی است که در واقع عاشق خرید و خرید کالا و خدمات هستند. تولید سرنخ با کیفیت بالا آیا از گزینه های مبتنی بر فناوری به دنبال ارزش هستید؟ اگر چنین است، کسب ‌وکارهای آنلایندر طراحی وب سایت باید به شیوه‌ای سریع‌تر/هوشمندانه ‌تر حرکت کنند، زیرا تلاش‌های کسب‌وکار دیجیتالی آنها به سرعت بالا می‌رود. ایجاد سرنخ های با کیفیت بالا برای طراحی وب سایت به یک هنجار تبدیل شده است که در آن می توانید تیم حرفه ای خود را با اطلاعاتی که به آنها در برقراری ارتباط، ایجاد روابط و بستن معاملات به بهترین شکل ممکن کمک می کند، متصل کنید. اما سوال اینجاست که چگونه این کار انجام می شود؟ خب، باید روی دو حوزه اصلی تمرکز کنید: بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید واکنش بهتری از آنها دریافت کنید واکنش بهتری از آنها دریافت کنید اکنون اگر به دنبال جذب بازدیدکنندگان بیشتری برای طراحی وب سایت به صورت آنلاین هستید. ایجاد یک صفحه فرود در طراحی وب سایت به خوبی بهینه شده، بسیار هدفمند و تبدیل کننده در دسترس، موثرترین راه برای در نظر گرفتن است. در اینجا مدرک وجود دارد - یک آژانس طراحی وب سایت پیشرو در جهان، کارشناسان نرخ تبدیل، اتفاقاً به Moz کمک کرد و نتیجه آن پوشش نقره‌ای است. SEOmoz، تنها با یک صفحه فرود در طراحی وب سایت که دعوت به عمل جذابی داشت، 1,000,000 میلیون دلار تولید کنید. و همه اینها در یک بازه زمانی چهار ماهه اتفاق افتاد. معرفی صفحه فرود برای طراحی وب سایت من شخصاً صفحه فرود در طراحی وب سایت را به عنوان ستون فقرات تمام کمپین های بازاریابی آنلاین شما تعریف می کنم. از نظر فنی، این یک شکل خالص از تبلیغات برای خدمات، محصولات یا منابع شما است. و به من اعتماد کنید، در اینجا شما نیاز به تلاش زیادی برای هدایت افراد/بازدیدکنندگان به صفحه طراحی وب سایت دارید. صخره ها، سنگریزه ها و شن های یک صفحه فرود در طراحی وب سایت موفق را بشناسید داستان "کوزه خالی ترشی" را شنیده اید؟ به طور مشابه، استراتژی‌های تولید سرب شما باید از سنگ‌ها، سنگریزه‌ها و شن و ماسه به نسبت مناسب خود استفاده کنند. بگذارید مفصل توضیح دهم. سنگ های بزرگ؛ مهمترین عناصر استراتژی شما محتوا است. همچنین، ما به عنوان مشاغل سازنده سنگ هستیم. ابزارهای مختلفی مانند وبلاگ، سئو، PPC و پلتفرم های اجتماعی برای ایجاد ترافیک طراحی وب سایت استفاده می شود. بنابراین استفاده عاقلانه از آنها می تواند محتوای قانع کننده ای ایجاد کند که قبلاً هرگز نبوده است. شما می توانید خود را به عنوان یک شخص اول معرفی کنید که دوست دارد تجربه خود را به نمایش بگذارد یا رهبر آموزشی در صنعت شما پیش رود. همچنین، آیا درباره این کلیشه شنیده اید - شعله باشید نه پروانه؟ آن کلیشه را در یک نوار امتحان کنید، و ممکن است یاد بگیرید که چگونه نرخ تولید سرنخ را با افزایش تعداد سرنخ‌های واجد شرایط بهبود ببخشید. بیشتر در زیر می‌خواهم روی روش‌های خاصی که برای ایجاد صفحه فرود طراحی وب سایت پس از کلیک تولید سرنخ عالی در نظر گرفته شود، تأکید کنم.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

به قول خود طراح تحسین شده میلتون گلیزر، «سه پاسخ به یک قطعه طراحی وب سایت وجود دارد: بله، نه و عجب! عجب کسی است که باید هدفش را گرفت.» این مقاله به طراحان طراحی وب سایت کمک می کند تا بیشتر WOWبشنوند. با به روز نگه داشتن آنها با آخرین گرایش های طراحی گرافیک. با توجه به مزیت های بصری نسبت به متون، طراحی های گرافیکی طراحی وب سایت و لوگو همیشه جنبه های مهمی برای هر برند موفقی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود بوده است. با این حال، در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، مردم انتظار تغییر، نوآوری و خلاقیت را در آنچه می بینند دارند. از این رو، این یک کار چالش برانگیز برای طراحان طراحی وب سایت است که خارج از چارچوب فکر کنند و گرافیک ها را به شیوه ای شگفت انگیز ارائه دهند که یک عامل WOW در بین مخاطبان ایجاد کند. مردم دیگر نمی‌خواهند گرافیک‌های پیش پا افتاده، تصادفی یا بدون سرنخ را ببینند. آنها مایلند با گرافیک ها، آرم ها و تصاویری که به طور موثر با آنها ارتباط برقرار می کنند، ارتباط برقرار کنند. در اینجا برخی از گرایش های طراحی گرافیک طراحی وب سایت برای سال 2020 آورده شده است که مطمئناً عامل "وای" را در بین مخاطبان ایجاد می کند: طرح‌بندی‌های غیرآشنا تقاضا در طراحی وب سایت را افزایش خواهند داد سادگی کلید محبوبیت طراحی وب سایت خواهد بود تغییر رنگ ها و گرادیان های قابل توجه به جریان اصلی در طراحی وب سایت تبدیل خواهند شد روند واضح: جلوه های کیهانی و سایه های آبی در طراحی وب سایت فلزات بر طرح ها تسلط خواهند داشت بازگشت به حالت گذشته نگر: دو آهنگ پررنگ در طراحی وب سایت اصالت طراحی وب سایت همچنان برنده است: متون ترسیم شده با دست محبوبیت خود را حفظ می کنند Life in Technicolour: فونت های رنگی در طراحی وب سایت در همه جا هستند رشد عظیم گیف ها و فیلم های سینمایی در طراحی وب سایت عشق به نوستالژی: موضوعی تکراری در سال 2020

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

برای همه چیز اولین بار وجود دارد - و بالاخره زمان اولین پروژه طراحی وب سایت شما فرا رسیده است! در حالی که اجرای اولین کنسرت شما به خودی خود موفقیت بزرگی است، راضی نگه داشتن اولین مشتری شما مستلزم مجموعه ای کاملا متفاوت از مهارت ها است. شما فقط یک طراح طراحی وب سایت نیستید - شما یک مدیر پروژه هستید، و ارائه یک تجربه عالی از خدمات مشتری برای برنده شدن در تجارت تکراری مشتریانتان ضروری است، بنابراین باید از همان روز اول هدف خود را برای طراحی وب سایت داشته باشید. اما از کجا باید طراحی وب سایت را شروع کرد؟ ممکن است مدیریت پروژه را در مدرسه یاد نگرفته باشید، بنابراین مایلیم چند نکته را ارائه دهیم. اینفوگرافیک زیر هر مرحله از فرآیند طراحی وب سایت را از ابتدا تا انتها نشان می دهد. اولین مرحله یک پروژه طراحی وب سایت، یادگیری خواسته های مشتری است: اهداف کلی او، هدف طراحی وب سایت، مخاطبان او، ویژگی های مورد نیاز او. به یاد داشته باشید، این پروژه طراحی وب سایت اوست، نه شما. شما اینجا هستید تا دیدگاه او را زنده کنید - و امیدواریم که بینش های خلاقانه ای ارائه دهید که طراحی وب سایت را حتی بهتر از آنچه او تصور می کرد، می کند. شما باید اهداف مشتری خود را از قبل بشناسید، زیرا به این ترتیب بودجه را تعیین خواهید کرد. بعد، بودجه و جدول زمانی را در یک توافق نامه کتبی مشخص کنید. این توافقنامه، مشتری شما را در کنار قرارداد نگه می دارد، اما شما را نیز مسئول می داند. بنابراین شما انتظارات را از قبل تعیین کرده اید - عالی! حالا باید کمی تحقیق کنید. بخشی از کار شما تعیین بهترین تجربه کاربری ممکن برای طراحی وب سایت است و این معمولاً به معنای ایجاد پرسونای کاربر برای تعیین چگونگی برآورده کردن نیازهای کاربران در طراحی وب سایت هدف است. هر طراحی وب سایت عالی هدفی را دنبال می کند و آن هدف را تا حد ممکن تسهیل می کند، بنابراین این چیزی است که شما می خواهید ارائه دهید! حداقل، ما فکر می کنیم که شما این کار را می کنید. چارچوبی که از این همه تحقیق و برنامه ریزی حاصل می شود کمک می کند تا برنامه های خود را برای مشتری خود روشن کنید. مدیریت بازخورد وایرفریم مشتری شما می تواند چالش برانگیز باشد، اما در اینجا یک قانون سرانگشتی وجود دارد: اگر او پیشنهادی ارائه می دهد که فکر می کنید به زیبایی یا عملکرد طراحی وب سایت آسیب می رساند، به شیوه ای مودبانه و حرفه ای عقب نشینی کنید – در نهایت، مشتری اینطور نیست. او فقط برای مهارت های شما هزینه می کند، بلکه برای آموزش و تخصص شما هزینه می کند. اما در نهایت، این طراحی وب سایت اوست، نه مال شما. نظرات حرفه ای خود را با خواسته های مشتری خود متعادل کنید و بدون آسیب از این مرحله عبور خواهید کرد.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

به عنوان یک فکر بعدی تلقی می شود اما در اولویت است، شما آن را لوگو می نامید و ما آن را «هویت برند شما» می نامیم. هر روز با هزاران لوگو مواجه می شوید، اما چند تا از آنها را به خاطر دارید؟ به سختی، 5. به این دلیل که بقیه لوگوها فاکتور wow را ندارند یا آنقدر به هم ریخته هستند که توسط نورون های شما به خاطر سپرده نمی شوند. به خواندن ادامه دهید و شاید بتوانید برای ایجاد ایده های لوگوی جدید الهام بگیرید. سه پاسخ به یک قطعه طراحی وجود دارد: بله، نه، و WOW!. Wow آنی است که باید هدفش را گرفت. میلتون گلیزر هدف از طراحی لوگو در طراحی وب سایت عالی القای احساس خلاقیت، تخیل، زیبایی و شوخ طبعی فوق العاده است. همه این عوامل در کنار هم قرار می گیرند تا حس درخشندگی را ایجاد کنند. آنها به شرکت ها کمک می کنند تا نام تجاری خود را به خوبی در ذهن کاربران خود ثبت کنند و در نهایت آنها را به یاد ماندنی کنند. آیا می دانید که برندها با طراحی لوگوی رنگی در طراحی وب سایت شاهد افزایش 80 درصدی شناخت برند بوده اند؟ با این حال، طراحی لوگوی خلاقانه در طراحی وب سایت و درخشان چندان ساده نیست. تحقیقات و زمان زیادی وجود دارد که باید صرف شود، صدها پیش نویس باید تهیه شود. علاوه بر این، درک این نکته نیز مهم است که در حالی که یک لوگو در طراحی وب سایت از نظر جذب کاربران مناسب وزن زیادی دارد، این نیز درست است که در سال‌های آینده، هم طراحی لوگو در طراحی وب سایت و هم برندسازی تغییر گسترده‌ای را در روند تجربه خواهند کرد. چرا؟ خب، این ساده است. از زمانی که در سال 2016 وبگردی موبایل در طراحی وب سایت در صدر جستجوهای دسکتاپ قرار گرفت، دنیای دیجیتال مارکتینگ چرخشی 360 درجه را تجربه کرد. امروزه، شرکت‌ها اولویت دارند که چیزهای زیبا و بی‌نهایت خلاقانه در صفحه ‌نمایش‌های کوچک ‌تر بنظر برسند و فوراً کاربران را مجذوب خود کنند. طراحان طراحی وب سایت اکنون در جستجوی مداوم هستند تا روندهای طراحی لوگوی ساده در طراحی وب سایت را پیاده سازی کنند، و همه چیز را به شکلی باشکوه برای تناسب با چشم انداز دیجیتال فعلی هماهنگ کنند. این طراحان طراحی وب سایت از بسیاری از نوآوری‌های فناوری در استراتوسفر دیجیتال نهایت استفاده را می‌برند و خود و برندهایی را که برای آنها طراحی می‌کنند به آینده سوق می‌دهند. با توجه به این موضوع، در زیر به برخی از روندهای طراحی لوگوی طراحی وب سایت باورنکردنی اشاره شده است که می توانید از آنها الهام بگیرید.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

ارائه ایده های جدید طراحی وب سایت به مشتریان در سال 2019 با راه اندازی Mockup Page کمی آسان تر شد. این پلت فرم SaaS آژانس های دیجیتال طراحی وب سایت را قادر می سازد تا به سرعت ایده های جدید طراحی وب سایت را به مشتریان کاوش و ارائه کنند. این سناریو را تصور کنید: شما در حال ملاقات با مشتری هستید و طراحی وب سایت او را در مرورگر باز می کنید. با هم صفحه طراحی وب سایت را به سمت بالا و پایین حرکت می‌دهید و ایده‌های مختلف را بررسی و بحث می‌کنید. این ایده‌ها را در یک صفحه طراحی وب سایت برای جلسه تیمی بعداً ثبت می‌کنید. حالا یک جنبه را تغییر می دهیم. هنگامی که طراحی وب سایت آنها را باز کردید، یک برگه جدید باز کنید و به صفحه Mockup طراحی وب سایت وارد شوید. آدرس صفحه طراحی وب سایت را در آنجا وارد کنید. صفحه طراحی وب سایت را در پنجره مرورگر بارگیری می کند اما اکنون قابل ویرایش است و می توانید محتوا را تغییر دهید. اکنون در کنار هم صفحه طراحی وب سایت فعلی و یک کپی قابل ویرایش را دارید که می توانید در لحظه تغییر دهید. Ramp Up The Engagement این سطح جدیدی از تعامل برای مشتری است. آنها نه تنها می‌توانند ایده‌های خود را مطرح کنند، بلکه حتی می‌توانند تغییراتی در ماکت ایجاد کنند. این یک راه قدرتمند برای تقویت رابطه است. اما ما بیشتر از این کار می کنیم. ما همچنین در حال کاهش شانس افرادی هستیم که پس از بحث درباره یک ایده متفاوت تصور کنند، که ممکن است اتفاق بیفتد. مشاهده شکل گرفتن یک ایده در ماکت، نشانه روشنی از اینکه پس از انتشار چگونه به نظر می رسد، ارائه می دهد. و به تعبیر یک جمله عالی ... "آنچه در صفحه موکاپ طراحی وب سایت اتفاق می افتد در صفحه موکاپ طراحی وب سایت باقی می ماند". هیچ چیزی در Mockup Page ایجاد شده روی طراحی وب سایت زنده تأثیر نمی گذارد. ماکت ها با هم در یک CDN جداگانه میزبانی می شوند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

یافتن و اجرای راه‌حل‌های جدید می‌تواند مانند زمان و منابع ترسناکی باشد. تفکر طراحی وب سایت به عنوان یک راه حل برای این چالش ظاهر شده است و در چند سال اخیر به عنوان رویکردی برای حل مشکلات کسب و کار بسیار محبوب شده است. تفکر طراحی وب سایت بازاریابان را تشویق می کند تا در رویکرد خود برای برقراری ارتباط با مشتریان همدلانه تر عمل کنند. تجربه عالی مشتری تاثیر زیادی بر ترجیح برند، وفاداری و نرخ فروش یک شرکت دارد. راز موفقیت در استراتژی بازاریابی شما، توسعه برنامه های تعامل و تجارب برند است که مصرف کننده محور هستند. اینجاست که تفکر طراحی وب سایت وارد عمل می شود. تفکر طراحی وب سایت چیست؟ به طور کلی، تفکر طراحی وب سایت یک روش طراحی است که برای حل مشکلات مربوط به انسان استفاده می شود. برخلاف آنچه شما فکر می‌کنید، هدف از این نیست که یک برند یا محصول را در نظر مخاطبان شیک جلوه دهید. در عوض، این یک رویکرد سیستماتیک برای حل مسئله است که به بازاریابان اجازه می دهد تا ایده های جدید و هیجان انگیزی را ارائه دهند که با مشتریان صحبت می کند. تفکر طراحی وب سایت فراتر از مدل‌های تجاری سنتی است و بر همدلی مشتری و آزمایش‌های دنیای واقعی تمرکز می‌کند. تفکر طراحی وب سایت به بازاریابان قدرت می‌دهد تا استراتژی‌های بازاریابی باکیفیتی تولید کنند که با ارائه محتوای مناسب در مقابل دیدگان مناسب، موفق خواهند بود. بنابراین، چه در حال بازاریابی برای یک کسب‌وکار محلی یا خدمات خاص هستید، مهم است که ایده‌هایی را کاوش کرده و ایجاد کنید که نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان را بهتر برآورده کند. مراحل تفکر طراحی وب سایت مانند هر روش دیگری، تفکر طراحی وب سایت باید مراحل یا مراحل خاصی را دنبال کند که به پروژه نوآورانه ایجاد شده توسط طراحان طراحی وب سایت کمک می کند. با این حال، این مراحل نباید به عنوان یک فرآیند گام به گام درک شوند زیرا اغلب ممکن است به صورت موازی رخ دهند یا نیاز به تکرار داشته باشند. بیایید نگاهی دقیق تر به پنج مرحله ای که طراحان طراحی وب سایت باید دنبال کنند بیاندازیم: در موقعیت های مختلف با مشتریان همدلی کنید با تعریف مشکلات اصلی به یک ذهنیت حل مسئله نزدیک شوید با ایجاد راه حل های بهتر برای مشکلات موجود، ایده پردازی کنید تجربیات کاربر ایده آل را از دیدگاه مشتریان تصور کنید و نمونه های اولیه محصول را ایجاد کنید محصول کامل را تست کنید تا مشکل احتمالی را رد کنید

ادامه در لینک زیر:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

همه ما می دانیم که محتوا برای تبلیغ کسب و کارمان چقدر مهم است. اما چه چیزی باید پست کنید و چرا اهمیت دارد؟ محتوا هر چیزی است که ایجاد می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید که به مخاطب کمک می‌کند شما را بشناسد، لایک کند و به شما اعتماد کند. و این مهم است زیرا هنگامی که شما به طور خاص یک کسب و کار مبتنی بر خدمات را اداره می کنید، این خدمات شما هستند که مردم آن را خرید می کنند. بنابراین چگونه می‌توانید «عامل دانستن، دوست داشتن و اعتماد» را از طریق محتوای خود ایجاد کنید و در نهایت مخاطبان خود را وادار به ثبت نام برای همکاری با شما کنید؟ شما باید روی پنج نوع محتوای مختلف تمرکز کنید: 1. محتوای مرجع اینها قطعات آموزنده و مفیدی هستند که تخصص شما را نشان می دهند. پست های مرجع برای زمانی که افراد در ابتدایی ترین مراحل فرآیند تصمیم گیری خود قرار دارند، عالی هستند. آن‌ها به مردم کمک می‌کنند تا مزایایی را که نوع خدمات شما می‌تواند برایشان به ارمغان بیاورد را ببینند و با این که شما آن اطلاعات را به اشتراک می‌گذارید، به شما کمک می‌کنند تا شما را به عنوان یک متخصص معرفی کنند. در اینجا به هر چیزی فکر کنید، از نظرات تا توضیح دهندگان، اسطوره شکنان تا نکات و نکات مفید... هر چیزی که به نحوی به مخاطب شما کمک کند. هدف شما در اینجا ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی است که برای مخاطبان مفید باشد. شما در این مرحله در حال آموزش هستید، نه تلاش برای فروش.

ادامه در لینک زیر:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

بازاریابی وابسته راهی عالی برای کسب درآمد از ترافیک وب و کسب درآمد اضافی است. این یک جریان درآمد همه کاره است که می توانید بدون توجه به صنعت یا جایگاه شما از آن استفاده کنید. در این راهنمای جامع برای بازاریابی وابسته، ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه بازاریابی وابسته را شروع کنید، تجارت بازاریابی وابسته خود را توسعه دهید، و نکاتی را برای ارتقاء کسب و کار بازاریابی وابسته به سطح بعدی به اشتراک بگذارید. احتمالاً شنیده‌اید که افرادی با گفتن جمله‌ای مانند «در حالی که خواب هستید پول درآورید»، بازاریابی وابسته را تبلیغ می‌کنند. اگرچه این یک امکان متمایز است، اما مفهوم به این معنی نیست که خود تشکیلات بازاریابی هم قرار است شب با ما بخوابد و غیر فعال باشد، این داستان به این معنی است که ما خودمان به استراحت می رویم نه کارمان. بازاریابی وابسته یا مداوم یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد درآمد غیرفعال (یا تقریباً غیرفعال) آنلاین است، اما اگر به درستی آن را دنبال نکنید، این اتفاق نمی‌افتد. خوشبختانه، این راهنمای بازاریابی شامل همه چیزهایی است که برای استفاده از بازاریابی وابسته نیاز دارید تا بتوانید صبح با حساب بانکی بزرگ‌تری از خواب بیدار شوید. بازاریابی وابسته چیست؟ بازاریابی وابسته فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات یک شرکت دیگر به ازای پورسانت است. این مفهوم به اندازه کافی ساده است، اما خود این فرآیند می تواند قطعات متحرک زیادی را شامل شود. با این حال، این نوع بازاریابی در هسته آن به سادگی به این معنی است که شما چیزهای دیگران را می فروشید و برای آن درآمد کسب می کنید. بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟ قبلاً اشاره کردیم که بازاریابی وابسته یک مفهوم ساده است، اما چند شاخص مهم برای درک آن وجود دارد. در بازاریابی وابسته، فروشنده ای وجود دارد که یک برنامه وابسته ایجاد می کند و یک پیوند منحصر به فرد را در اختیار بازاریابان قرار می دهد، سپس شرکت های وابسته برای تبلیغ محصولات فروشنده از آن استفاده می کنند. پیوندها برای هر یک از بازاریاب های وابسته منحصر به فرد هستند، بنابراین به راحتی می توان ردیابی کرد که چه کسی فروش را انجام داده است. هنگامی که شخصی روی پیوند وابسته کلیک می کند، یک کوکی در مرورگر او ذخیره می شود. کوکی به فروشنده اجازه می‌دهد بفهمد چه کسی محصول را فروخته است و به شرکت وابسته اجازه می‌دهد حتی اگر شخصی که روی پیوند کلیک می‌کند تصمیم بگیرد که فوراً خرید نکند. کوکی ها تاریخ انقضا دارند، بنابراین برای دریافت اعتبار برای فروش، مصرف کننده باید قبل از منقضی شدن کوکی اقدام به خرید کند. به عنوان مثال، فرض کنید روی پیوند وابسته ای که یک کوکی 30 روزه دارد، کلیک کرده اید، اما تصمیم گرفته اید که محصول را خریداری نکنید. چند روز بعد، به عقب برمی‌گردید و در نهایت یک خرید را تکمیل می‌کنید. بازاریاب وابسته برای خرید شما اعتبار دریافت می کند زیرا این اتفاق در بازه 30 روزه ذخیره کوکی رخ داده است.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری