طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

پیوندهای روزانه

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

35 مکان برای دریافت تصاویر بردار رایگان برای طرح های خود کجا می توانید تصاویر بردار سرگرم کننده و رایگان پیدا کنید؟ این 35 طراحی وب سایت برداری ممکن است همان چیزی را داشته باشند که شما نیاز دارید… کجا می توانید تصاویر بردار سرگرم کننده و رایگان پیدا کنید؟ این 35 طراحی وب سایت برداری ممکن است همان چیزی را داشته باشند که شما نیاز دارید… بردار ها عالی هستند و بسیار همه کاره هستند. آنها می توانند در رابط کاربری طراحی وب سایت شما استفاده شوند تا اطلاعات بیشتری به آن بدهند. می توانید از آنها در صفحه فرود طراحی وب سایت استفاده کنید تا هوای تازه به آن بدهید. آنها به راحتی روی محصولات و کالا قرار می گیرند. بسیاری از تیم‌ های طراحی وب سایت آن ‌ها را در قاب ‌های سیمی با وفاداری بالا ترکیب می‌ کنند تا حس واقعی ‌تری داشته باشند. به افتخار تصویر برداری متواضع، جاستین مایند لیست مفیدی از طراحی وب سایت ‌های تصویر برداری رایگان مورد علاقه ما را برای نمونه‌ های اولیه شما با وفاداری بالا ایجاد کرده است. در اینجا کمی از همه چیز پیدا خواهید کرد تا دیگر مجبور نباشید ساعت ‌ها در اینترنت به جستجوی تصویر برداری مورد نظر خود بپردازید. همه اش اینجاست بیا بریم.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

6نکته برای ارائه طراحی UX بعدی شما ارائه بعدی طراحی UX طراحی وب سایت خود را با این 6 ترفند مفید برنده کنید و مراقب این مشکلات رایج باشید. ارائه آسان نیست. ناتوانی در به خاطر سپردن همه اطلاعات، درهم آمیختن اسلایدها و سرگردانی به کلمات شما، تنها چند راه هستند که در صورت آماده نبودن، از بین می ‌رویم. برای همه ما اتفاق می افتد! ارائه بعدی طراحی UX طراحی وب سایت خود را با این 6 ترفند مفید برنده کنید و مراقب این مشکلات رایج باشید. ارائه آسان نیست. ناتوانی در به خاطر سپردن همه اطلاعات، درهم آمیختن اسلایدها و سرگردانی به کلمات شما، تنها چند راه هستند که در صورت آماده نبودن، از بین می ‌رویم. برای همه ما اتفاق می افتد! ممکن است به نظر برسد که شما فقط در حال چت کردن هستید، اما در پس یک سخنرانی خوب و تصاویر همراه، فکر و کار زیادی وجود دارد. به استیو جابز فکر کنید. این مرد نه تنها موفق شد از محصولی رونمایی کند که کل بخش فناوری را تغییر داد، بلکه ارائه های خود را نیز به یک شکل هنری تبدیل کرد. آنها الهام بخش، فریبنده و سرگرم کننده بودند. هنگامی که شما یک ایده عالی برای طراحی وب سایت یا اپلیکیشن دارید، این ایده نیز کمی شبیه به آن است. شما می دانید که طراحی وب سایت چگونه باید باشد. شما می دانید چه کاری باید انجام دهید، چگونه آن را انجام دهید و برای رسیدن به آن چه نیاز دارید. اما به نظر نمی رسد مشتری، یا رئیس، یا سایر ذینفعان آن را دریافت کنند. ممکنه درست توضیح ندادی؟ هنگام انجام ارائه طراحی UX طراحی وب سایت خود چه نکات کلیدی را باید در نظر بگیرید؟ بیایید نگاهی به 6 ترفندی بیندازیم که می توانید در ارائه طراحی UX طراحی وب سایت بعدی خود از آنها استفاده کنید، و همچنین اینکه چگونه ابزار نمونه سازی مانند Justinmind می تواند به شما کمک کند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

قابلیت یادگیری در طراحی UI: آسان کردن کارها قابلیت یادگیری چیزی است که استفاده از برنامه ها را بسیار آسان می کند. این چیزی است که به کاربران طراحی وب سایت کمک می کند در آن لحظات ناخوشایند که با یک رابط کاملاً جدید روبرو می شوند و باید بفهمند که چگونه کاری را که باید انجام دهند، کمک می کند. امروزه، استانداردهای مردم برای قابلیت استفاده و طراحی UX طراحی وب سایت بالا است – بنابراین کاربران طراحی وب سایت چقدر حاضرند برای یادگیری استفاده از محصول شما سرمایه گذاری کنند؟ همانطور که پیداست، این تمایل به تلاش بسته به اینکه محصول چیست و کاربران اصلی طراحی وب سایت چه کسانی هستند، می ‌تواند بسیار متفاوت باشد. استفاده از محصول طراحی وب سایت شما چقدر آسان است، مطمئناً به کاری که انجام می دهد بستگی دارد، درست است؟ نه کاملا. کارهای زیادی وجود دارد که طراحان طراحی وب سایت می توانند انجام دهند تا به کاربران طراحی وب سایت کمک کنند تا از مرحله کشف عبور کنند و به آنچه واقعاً مهم است بپردازند: لذت بردن از محصول. بیایید ببینیم آنها چه هستند! ما همچنین چند نمونه یادگیری عالی داریم، بنابراین در صورت احساس هجوم الهام، ابزار نمونه سازی خود را در دسترس داشته باشید. فهرست مطالب یادگیری پذیری چیست؟ چرا یادگیری مهم است: حفظ و رها کردن برنامه یادگیری درUX :بهترین شیوه ها چگونه یادگیری پذیری محصول خود را آزمایش کنیم مثال‌ های قابلیت یادگیری: طرح ‌هایی که به درستی انجام شده است

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

بهترین فونت ها برای طراحی اپلیکیشن موبایل فونت های برنامه ها نقش مهمی در تجربه کاربران طراحی وب سایت شما دارند. در اینجا، ما بهترین مواردی را که باید برای طراحی وب سایت رابط کاربری برنامه تلفن همراه بعدی خود استفاده کنید جمع آوری کرده ایم. فونت های برنامه ها نقش مهمی در تجربه کاربران طراحی وب سایت شما دارند. در اینجا، ما بهترین مواردی را که باید برای طراحی وب سایت رابط کاربری برنامه تلفن همراه بعدی خود استفاده کنید جمع آوری کرده ایم. بدون شک، فونت های طراحی وب سایت یکی از مهم ترین عناصر UX طراحی وب سایت هستند. می تواند طراحی طراحی وب سایت UI را ایجاد یا خراب کند. اگر کاربران طراحی وب سایت شما قادر به خواندن مطالب شما نیستند، می توانید بلافاصله با آنها خداحافظی کنید. به همین دلیل است که حتی یک درک ابتدایی از تایپوگرافی به این معنی است که می ‌توانید بهترین فونت ‌های طراحی وب سایت را برای برنامه ‌ها تعیین کنید. خوانایی همه چیز است و انتخاب فونت طراحی وب سایت مناسب تأثیر زیادی بر تجربه کلی کاربر طراحی وب سایت از برنامه های تلفن همراه شما خواهد داشت. در این پست، نحوه انتخاب فونت برای طراحی اپلیکیشن را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین فهرستی از بهترین های رایگان و پولی در اطراف را آورده ایم!

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

طراحی وب سایت تخت در مقابل طراحی وب سایت متریال طراحی وب سایت, مسطح در مقابل طراحی وب سایت متریال در یک مسابقه برای کشف اینکه کدام طراحی وب سایت رابط کاربری به نفع کاربر طراحی وب سایت است و تجربیات بهتر کاربر را تشویق می کند! طراحی وب سایت, مسطح در مقابل طراحی وب سایت متریال در یک مسابقه برای کشف اینکه کدام طراحی وب سایت رابط کاربری به نفع کاربر طراحی وب سایت است و تجربیات بهتر کاربر را تشویق می کند! طراحی وب سایت مسطح در مقابل طراحی وب سایت متریال – چه چیزی بهتر است؟ ما به طراحی وب سایت متریال و همچنین روند طراحی وب سایت دیگری که در سال ‌های اخیر جامعه طراحی UX طراحی وب سایت را فراگرفته است: طراحی وب سایت تخت. این سیستم ‌های طراحی وب سایت که به دلیل رویکرد مینیمالیستی و شباهت‌های آشکار طراحی UX طراحی وب سایت شناخته شده ‌اند، از ما می ‌پرسند: چه عواملی بر انتخاب طراحی وب سایت بین آنها تأثیر می ‌گذارد؟ بیایید پنج سنت خود را در بحث طراحی وب سایت مسطح در مقابل طراحی وب سایت ی متریال صرف کنیم و متوجه شویم که تفاوت در چیست.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

استفاده از مدل های ذهنی برای طراحی UXطراحی وب سایت بهتر آیا می خواهید در همان صفحه با کاربران طراحی وب سایت خود قرار بگیرید؟ سپس باید مدل های ذهنی آنها را پایین بیاورید. این پست به بهترین نکات و مثال‌ها برای شروع کار می‌پردازد. آیا می خواهید در همان صفحه با کاربران طراحی وب سایت خود قرار بگیرید؟ سپس باید مدل های ذهنی آنها را پایین بیاورید. این پست به بهترین نکات و مثال‌ها برای شروع کار می‌پردازد. کلید یک تجربه کاربری عالی؟ درک اینکه کاربران طراحی وب سایت شما چگونه فکر می کنند - به همین سادگی است. اصطلاح فنی برای نحوه تفکر مردم در مورد هر مفهوم یا فرآیندی به عنوان یک مدل ذهنی شناخته می شود می توان گفت که مدل های ذهنی یکی از قطعات اصلی پازل تجربه کاربری هستند که طراحان UI-UX طراحی وب سایت به طور منظم با آن روبرو می شوند. آزمایش و تحقیق کاربر طراحی وب سایت مشخص می کند که کاربران طراحی وب سایت شما چه کسانی هستند و به چه وظایفی می خواهند برسند. کشف مدل های ذهنی آنها در مورد یافتن این است که چگونه می توانید به آنها در رسیدن به آن وظایف کمک کنید. در این پست، ما می خواهیم ببینیم که چگونه می توانیم نظریه مدل ذهنی را در طراحی UI طراحی وب سایت اعمال کنیم. ما همچنین نگاهی به تکنیک‌ هایی خواهیم داشت که چگونه می ‌توانیم با مدل‌ های ذهنی کاربران طراحی وب سایت خود مطابقت دهیم، و همچنین چند نمونه کلاسیک.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

کیت UI استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده: برای طراحی وب سایت های دولتی قابل دسترسی معرفی کیت رابط کاربری استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده Justinmind - بهترین کیت UI طراحی وب سایت رایگان برای طراحی آسان طراحی وب سایت های دولتی ایالات متحده در دسترس. معرفی کیت رابط کاربری استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده Justinmind - بهترین کیت UI طراحی وب سایت رایگان برای طراحی آسان طراحی وب سایت های دولتی ایالات متحده در دسترس. اگر در حال یک طراحی وب سایت برای یک سازمان دولتی ایالات متحده یا سازمانی با بودجه عمومی هستید، باید مطمئن شوید که این طراحی وب سایت کارآمد است و اعتماد کاربران طراحی وب سایت آمریکایی را القا می کند. شما می توانید این کار را با پیروی از سیستم طراحی وب سایت ایالات متحده (USWDS) انجام دهید. USWDS یک مخزن طراحی وب سایت و مجموعه ای از استانداردها است که توسط دولت فدرال ایالات متحده ایجاد شده است تا از سازگاری و قابلیت استفاده در تمام خدمات دیجیتال و طراحی وب سایت های خود اطمینان حاصل کند. با استفاده از کیت رابط کاربری طراحی وب سایت رایگان استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده Justinmind می توانید به راحتی یک طراحی وب سایت مطابق با استاندارد های USWDS طراحی کنید. کیت ما طراحی وب سایت قابل استفاده برای مخاطبان آمریکایی را که با طراحی وب سایت فدرال در سراسر کشور مطابقت دارد، سریع و آسان می کند. در این پست، فهرست جامعی از عناصر و مؤلفه‌ های USWDS را که در کیت رابط کاربری استانداردهای طراحی وب سایت ایالات متحده در دسترس شما هستند، آشنا می ‌کنیم. علاوه بر این، در مورد اینکه USWDS دقیقا چیست و چگونه می تواند زندگی شما و کاربرانتان را آسان تر کند، بحث خواهیم کرد!

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

پاورقی طراحی وب سایت اغلب یک فکر بعدی است، اما آیا می دانستید پاورقی می تواند برای برخی از کاربران طراحی وب سایت یک موفقیت یا شکست باشد؟ 10 نمونه عالی طراحی وب سایت پاورقی را بخوانید. فوترهای صفحه طراحی وب سایت- که اغلب نادیده گرفته می شوند یا در آخرین لحظه مورد توجه قرار می گیرند - اگر با اهداف تجاری مناسب طراحی وب سایت شوند، می توانند بخش ابزاری از یک صفحه طراحی وب سایت باشند. شاید بخواهید کاربران طراحی وب سایت را به بخش‌های دیگر طراحی وب سایت خود بیاورید، آنها را تشویق کنید که با آنها تماس بگیرند یا آخرین تلاش خود را برای ثبت نام در خبرنامه خود انجام دهید. پاورقی که در پایین صفحه هر طراحی وب سایت یافت می شود، معمولاً حاوی اطلاعات تکمیلی در قالب فهرست است. این بخش ها، به طور پیش فرض، نقطه اصلی فروش یک صفحه طراحی وب سایت نیستند. شاید به همین دلیل است که آنها معمولاً کمی بیشتر از یک فکر قبلی هستند، با چند خرده سوخاری نیمه مفید. با این حال، طراحی فوتر طراحی وب سایت به خوبی می تواند به عنوان یک شبکه ایمنی برای کاربران طراحی وب سایتی عمل کند که ممکن است طراحی وب سایت شما را ترک کنند و دیگر برنگردند. طراحی وب سایت یک فوتر عالی به این معنی است که بدانید کاربران طراحی وب سایت شما هنگام بازدید به دنبال چه چیزی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد طرح ‌های برنده پاورقی طراحی وب سایت ، نکات فوق ‌العاده به همراه 10 نمونه عالی را که احتمالاً می‌خواهید کپی کنید، بخوانید! ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود را آماده کار کنید، زیرا ما در شرف الهام گرفتن از شما هستیم. چرا باید روی فوتر طراحی وب سایت خود زمان بگذارید؟ در حالی که درست است که یک طراح طراحی وب سایت ممکن است بیشتر وقت خود را صرف هدر یک طراحی وب سایت کند، در میان سایر بخش ها، فوتر به دلایل بسیاری هنوز یکی از مهمترین جنبه های طراحی وب سایت شما است. بسته به نوع طراحی وب سایتی که ممکن است طراحی کنید، فوتر شما اهداف متفاوتی خواهد داشت. از این رو، همیشه مهم است که قبل از اینکه با طراحی پاورقی طراحی وب سایتی که برای یک شخص مفید نیست، آن اهداف را تجزیه و تحلیل کنید.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

مطمئن نیستید کجا بهترین آیکون های طراحی وب سایت رایگان را جستجو کنید؟ جستجوی شما در اینجا به پایان می رسد! برای لیستی از بهترین مکان ها برای نمادهای طراحی وب سایت رایگان که می توانید امروز دانلود کنید، به ادامه مطلب بروید. استفاده از آیکون های مناسب برای طراحی وب سایت بصری و قابلیت استفاده عالی بسیار مهم است. آیکون های طراحی وب سایت این توانایی را دارند که واقعاً روی تجربه کاربران طراحی وب سایت شما، چه خوب و چه بد، تأثیر بگذارند. آن‌ها می ‌توانند تجربه ‌ای سرگرم ‌کننده و جذاب را برای کاربران طراحی وب سایت شما فراهم کنند یا به آن‌ها احساس کنند که در مثلث برمودا حرکت می‌ کنند. برای اینکه آچار دیگری در کار باشد، تنوع گسترده طراحی وب سایت ‌هایی که آیکون ‌های طراحی وب سایت رایگان را برای دانلود ارائه می ‌دهند، واقعاً می ‌توانند شما را برای بهترین گزینه متضرر کنند. گاهی اوقات لوس شدن برای انتخاب احساس خوبی دارد - گاهی اوقات برای افرادی که برنامه شلوغی دارند کاملاً خسته کننده است سپس تعداد بی شماری از فرمت های فایل موجود را دارید. سوال بزرگ در اینجا این است که کدام یک برای شما مناسب است؟ رایج ترین فرمت های ارائه شده PNG و SVG هستند. بسیاری از آنها نیز در قطعه کدهای HTML موجود هستند. PNG ها اساساً تصاویر شطرنجی هستند و اگر اندازه مناسب پروژه در دست نباشند، با تغییر اندازه آنها کیفیت خود را از دست خواهید داد. SVGها معمولاً به نقطه مطلوبی دست پیدا می کنند زیرا کاملاً مقیاس پذیر هستند و شما را آزاد می گذارند تا اندازه مورد نیاز را در ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود تنظیم کنید. همه این انتخاب‌ ها و فرمت‌ های فایل کافی است تا هنگام فکر کردن به آیکون‌های مناسبی که برای نمونه اولیه طراحی وب سایت بعدی خود نیاز دارید، سردردی نمادین برای شما ایجاد کنند. به همین دلیل است که ما 30 مورد از بهترین مکان ها را جمع آوری کرده ایم تا به سرعت مجموعه ای از نماد های طراحی وب سایت مقیاس پذیر و رایگان را برای طراحی وب سایت بعدی خود دانلود کنید تا بتوانید به تصویر بزرگتر بازگردید. Streamline Icons فقط وارد شدن به صفحه اصلی این طراحی وب سایت به شما این اطمینان را القا می کند که این افراد می دانند که در مورد نمادهای طراحی وب سایت رایگان چه می کنند. متوجه خواهید شد که نمادهای موجود در آیکون های Streamline طراحی وب سایت در سه نوع مختلف یا "وزن" هستند. تفاوت بین نمادهای روشن، معمولی و پررنگ آنها مشخص است، با نمادهای روشن تر هندسی و مینیمالیستی در مقایسه با نمادهای خط برجسته که بیشتر یادآور دستورالعمل های رابط انسانی اپل هستند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

نماینده ارشد طراحی لینکدین، شبا نجمی و رهبر طراحی، کریستین یوئن، به ما پیوستند تا در مورد اینکه چگونه طراحان می توانند بیشترین بهره را از لینکدین ببرند، صحبت کنیم. در این سخنرانی، شبا همه چیز را از سرپرستی بخش‌های مختلف نمایه شغلی شما گرفته تا افزودن دوره‌های مختلف طراحی از LinkedIn Learning را پوشش داد. او همچنین به ویژگی هایی اشاره کرد که در لینکدین هنگام استخدام نامزدها به دنبال آنها هستند، علاوه بر نکاتی در مورد چگونگی افزایش حضور و تثبیت نام تجاری خود از طریق افزایش فعالیت. کریستین سپس توصیه هایی در مورد چگونگی تقویت ارتباطات بیشتر و رشد شغلی خود از طریق شبکه ارائه کرد، همچنین نکاتی در مورد گردآوری یک نمونه کار طراحی UX عالی و نحوه تقویت تکنیک های جستجوی شغل خود در لینکدین برای به حداکثر رساندن نتایج ارائه کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه شب جالبی در Galvanize، سانفرانسیسکو بود، بیشتر بخوانید، زیرا دو مهمان ما در مورد چگونگی کامل کردن تکنیک های LinkedIn خود با ما صحبت کردند. نمایه طراح خود را جلا دهید کارت برتر شبا با استفاده از این ضرب المثل روانشناختی قدیمی صحبت را آغاز کرد که می گوید شما در عرض چند ثانیه اولین تاثیر خود را بر مردم می گذارید و این را با پروفایل لینکدین خود مقایسه می کنید.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری