طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

پیوندهای روزانه

۲۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

یک توسعه دهنده طراحی سایت در سنگاپور متخصص برنامه نویسی است. آن‌ها از زبان ‌های برنامه ‌نویسی مانند HTML، PHP، جاوا اسکریپت، CSS، Python، SQL، Ruby، jQuery، C# و بسیاری دیگر برای ساختن یک طراحی سایت از پایه استفاده می ‌کنند. ایده ها و مفاهیم طراحی سایت ایجاد شده توسط یک طراح طراحی سایت را به واقعیت تبدیل می کند. برای تضمین عدم خرابی یک طراحی سایت به دلیل تعداد افرادی که از صفحات طراحی سایت بازدید می‌کنند و در حال مرور آن‌ها هستند، وظیفه توسعه‌ دهنده طراحی سایت حفظ ساختار اصلی طراحی سایت است تا کاملاً کاربردی بماند. در آن زمان است که تعمیر و نگهداری طراحی سایت وارد می شود، که پس از فرآیند توسعه طراحی سایت و پس از اینکه طراحی سایت قبلاً فعال شده است.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

شخصی سازی در طراحی وب سایت مفهومی است که به طراحی وب سایت شما تجربیاتی متناسب با هر کاربر طراحی وب سایت اختصاص می دهد. شخصی ‌سازی همیشه یک مفهوم مهم در طراحی وب سایت بوده است، اما یافتن راه‌ های جدید و بهتر برای بهبود تجربه کاربر امسال بسیار حیاتی ‌تر خواهد بود. برای مثال، همانطور که الگوریتم ‌ها بهبود می ‌یابند و پیچیده ‌تر می‌ شوند، تجربیات کاربر طراحی وب سایت را بر اساس داده‌ های مرور فردی سفارشی می ‌کنند. شخصی سازی با استفاده از محتوای ذخیره شده در CRM شما، بر اساس رفتار کاربر طراحی وب سایت ، یا حتی از طریق یک فرآیند خودکار (مانند کمپین بازاریابی ایمیلی) انجام می شود. هدف این است که به مشتریان خود احساس خاص بودن بدهید و به آنها تجربه ای بدهید که نیازهای فردی آنها را برآورده کند، و در سال 2022، این دقیقاً همان کاری است که طراحی وب سایت ها برای مرتبط ماندن باید انجام دهند.

ادامه در لینک زیر:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

این منجر می شود که مشتریان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان بدون هیچ گونه تعامل دیگری که از طرف کسب و کار شما لازم است به دست آورند. داشتن یک طراحی وب سایت بهینه شده باعث صرفه جویی در زمان برای کسب و کار شما می شود و منجر به تجربه بهتر مشتری می شود. برخی از شرکت ها خودشان طراحی وب سایت ها را توسعه می دهند، اما توصیه ما استفاده از آژانس توسعه طراحی وب سایت است. این باعث صرفه جویی در زمان، عوارض و سایر تلاش ها برای سرمایه گذاری در توسعه طرح کسب و کار شما می شود. همه ما می دانیم که داشتن یک طراحی وب سایت متعادل ضروری است. با این حال، طراحی وب سایت باید دائماً به روز شود تا شرکت شما را به بهترین شکل نشان دهد. بنابراین، به روز رسانی طراحی وب سایت چیست و چه شاخص های کلیدی نشان می دهد که زمان به روز رسانی طراحی وب سایت شما فرا رسیده است؟ به روز رسانی طراحی وب سایت نسبتاً شبیه به ارتقاء آپارتمان شما یا فقط یک اتاق در آن است. شما دوباره شروع به ساختن خانه خود نمی کنید. با این حال، شاید ذائقه زیبایی شناختی شما تغییر کرده است و مانند گذشته شما را نشان نمی دهد. همین امر ممکن است برای طراحی وب سایت شما اتفاق بیفتد. ممکن است اهداف، محصولات یا خدمات شرکت شما مانند ابتدای شروع کار شما نبوده باشد.

ادامه در لینک زیر:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

این اولین مرحله در فرآیند طراحی وب سایت و احتمالاً حیاتی ترین مرحله است. برای ایجاد یک طرح بندی صفحه طراحی وب سایت با ساختار مناسب، باید روی بینش عمیق طراحی وب سایت تمرکز کنید. برای این منظور، شما باید چیدمان را برنامه ریزی کنید، از جمله ایجاد نقشه طراحی وب سایت که ساختار و اسکلت طراحی وب سایت را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، باید روی نقشه برداری از محتوای هر صفحه تمرکز کنید. خدمات توسعه طراحی وب سایت مناسب می تواند سفرهای آسان کاربر را که منجر به نقاط تبدیل می شود، تعریف کند. این باعث می شود تا کاربران طراحی وب سایت بتوانند بدون زحمت در طراحی وب سایت حرکت کنند. حرکت بعدی کانال کردن قیف تبدیل طراحی وب سایت است و برای انجام این کار، باید صفحات مهم و محتوای مورد نیاز برای همه این صفحات را بشناسید. به عنوان خدمات توسعه اپلیکیشن طراحی وب سایت ، توصیه می کنیم این موارد را در اولویت قرار دهید: آگاهی از محصول یا برند

ادامه در لینک زیر:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

چه قصد دارید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید یا فقط محصولات خود را از طریق فروشگاه آجر و ملات خود به فروش رسانده اید، در برخی مواقع می خواهید یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک در سنگاپور داشته باشید. در حالی که می‌ توانید با دنبال کردن آموزش ‌های آنلاین YouTube به راحتی یکی را راه ‌اندازی کنید، آیا بهتر از کار یک متخصص طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خواهد بود؟ گفتن ساختن یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک آسان تر از انجام آن است. برای ایجاد یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی زیبا و کاربردی برای کسب و کار خود باید در کدنویسی مهارت داشته باشید و ذهن خلاقی داشته باشید.

ادامه در لینک زیر:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

یک طراحی وب سایت می‌تواند زیبا به نظر برسد و عملکرد خوبی داشته باشد، اما همچنان شیوه‌ های بد HTML داشته باشد. این بدان معناست که نه تنها صفحه ‌خوان‌ ها، بلکه گوگل نیز برای خواندن درست طراحی وب سایت دچار مشکل خواهند شد. برای مثال، گوگل به سمت ترجیح دادن طراحی وب سایت ‌های قابل دسترس حرکت می ‌کند و معمولاً در صورت داشتن کد «بد» کافی، طراحی وب سایت ‌ها را جریمه می‌ کند. اکثر روش های خوب HTML ساده و آسان برای پیاده سازی به عنوان پایه ای برای توسعه طراحی وب سایت شما هستند. به عنوان مثال، سبک های متن: برای نشان دادن تفاوت در یک سبک، از چیزی بیشتر از رنگ استفاده کنید. پیوندهای شما باید در HTML توصیفی باشند. پیوندها باید از a استفاده کنند و همیشه دارای ویژگی href باشند. چک لیست پروژه A11Y روش خوبی برای سنجش میزان دسترسی به طراحی وب سایت شما است. البته، تنها راه برای شناخت واقعی این است که کد خود را اعتبار سنجی کنید. Dux Digital Rocket Validator را توصیه می‌ کند، ابزاری که تیم Dux از آن برای تأیید دسترسی به طراحی وب سایت ‌های خود استفاده می ‌کند.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

نکته اصلی فروش نرم افزار طراحی وب سایت DIY این است که دیگر لازم نیست برای ساختن یک طراحی وب سایت یک جادوگر برنامه نویسی باشید. با این حال، این بدان معنا نیست که توسعه طراحی وب سایت شما به تخصص فنی نیاز ندارد. خرید یک قالب اولیه طراحی وب سایت از طریق سرویسی مانند asp.net فقط طراحی وب سایت شما را تا این حد طولانی می کند – به احتمال زیاد همچنان باید از HTML و CSS سفارشی برای بهبود زیبایی طراحی وب سایت خود استفاده کنید. یک آژانس طراحی وب سایت قابل اعتماد اطمینان حاصل می کند که تمام مسائل فنی برای بهترین تجربه کاربر طراحی وب سایت بهینه شده است، چه از طریق دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت، موبایل یا هر چهار مورد.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

دقیقاً همانطور که از نامش پیداست است. به بیان ساده، این ابزاری است که به شما کمک می کند بازخورد طراحی وب سایت را جمع آوری و مدیریت کنید و به راحتی تمام ارتباطات را ردیابی کنید. این ابزارها جایگزین بسیاری از صفحات گسترده، ایمیل ها، تماس های تلفنی و جلساتی می شوند که به طور سنتی برای جمع آوری و مدیریت بازخورد استفاده می شوند. این منجر به مدیریت بازخورد بهتر، کارایی بالاتر و همچنین رضایت مشتریان و اعضای تیم در داخل می شود. ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت مانند BugHerd به شما کمک می کند تا اشکالات طراحی وب سایت را ردیابی کنید و بازخورد مشتریان و تیم های داخلی خود را جمع آوری کنید، همه در یک مکان. این نه تنها تمام ارتباطات را یکپارچه می کند، بلکه متا داده (مرورگر، سیستم عامل، URL دقیق و حتی وضوح صفحه نمایش) را که برای رفع اشکالات نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می ‌توانید تاریخ ‌های سررسید را تغییر دهید، شدت آن را تعیین کنید، اشکالی را تعیین کنید، اشکالات را با استفاده از برچسب‌ ها دسته ‌بندی کنید، نظرات اضافه کنید یا فایل‌های اضافی را به بازخورد و گزارش‌های اشکال خود پیوست کنید.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

5 روش برای بهینه سازی الگوهای جستجوی طراحی وب سایت خود با جستجوی پیش بینی، نشانه های بصری و نمونه سازی تعاملی طراحی وب سایت یک الگوی جستجوی موثر و کاربر پسند برای کمک به کاربران طراحی وب سایت شما برای گشتن در طراحی وب سایت شما و یافتن محتوای مورد نیاز کلیدی است. اگر طراحی وب سایت شما از حجم زیادی از اطلاعات پشتیبانی می کند، ضروری است که الگوی جستجوی شما به کاربران طراحی وب سایت کمک کند تا به سرعت محتوای خاصی را پیدا کنند. طراحی وب سایت الگوی جستجوی خود با ابزار نمونه سازی بسیار بصری و تعاملی، مانند Justinmind، به شما کمک می کند تا فرضیه طراحی وب سایت خود را در اوایل تجسم و اعتبارسنجی کنید. در ادامه بخوانید تا ببینید که چگونه با 5 بهترین روش طراحی وب سایت الگوی جستجوی ما چگونه است.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت

طراحی وب سایت ریسپانسیو نحوه دسترسی و مشاهده محتوای آنلاین را تغییر داده است. در این راهنما، در 10 دقیقه طراحی وب سایت پاسخگوی خود را خواهید ساخت ما در زمان تغییرات سریع و دائمی زندگی می کنیم. گاهی اوقات ما برای این تغییر آماده هستیم، گاهی اوقات نه چندان. اگر ذهن خود را به اوایل دهه 2000 برگردانیم، زمانی که اینترنت هنوز در حال یافتن شیار خود بود، تجربه ما محدود اما پر از پتانسیل بود. چند دهه به جلو و اینترنت، و نحوه تجربه ما از اپلیکیشن ‌های موبایل و طراحی وب سایت ها، جانوری کاملاً متفاوت به نظر می ‌رسد.

ادامه مطلب:

  • مهدی نوری