طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

طراحی وب سایت وب اور

طراحی وب سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

خرید سایت

طراحی سایت چند زبانه به معنای یک طراحی ‌سایت که قادر به نمایش محتوا و محتوای زبانی مختلف برای کاربران در سراسر جهان است. با توجه به جهانی شدن کسب و کارها و فعالیت‌ های آنلاین، خرید ‌سایت چند زبانه می ‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بین‌المللی خود برسید و بازار جهانی را به خوبی هدف بگیرید.

برای طراحی سایت چند زبانه ، باید به موارد زیر توجه کرد:

۱. محتوای چند زبانه: باید محتوای طراحی سایت چند زبانه را به چندین زبان ترجمه کنید و طراحی کنید تا کاربران بین ‌المللی بتوانند محتوای شما را به زبان خود ببینند.

۲. مدیریت زبان‌ ها: سیستم مدیریت محتوا باید قابلیت مدیریت محتوای چندزبانه را داشته باشد و به شما امکان دهد محتواهای مختلف را به راحتی مدیریت کنید.

۳. ساختار URL ها: برای بهبود سئو و دسترسی بهتر به محتوا، باید ساختار مناسبی برای URL های مرتبط با محتواهای طراحی سایت چند زبانه خود داشته باشید.

۴. انتخاب پرچم‌ ها یا منوی زبان: باید یک روش مناسب برای انتخاب زبان ‌ها در طراحی سایت چند زبانه خود انتخاب کنید، مانند استفاده از پرچم ‌ها یا منوی کشویی برای انتخاب زبان.

۵. موقعیت ‌بندی محتوا: باید محتواهای مختلف را به گونه ‌ای طراحی کنید که کاربران مختلف به راحتی به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب:

https://baharsky.com/Fa/main/blog/17

  • ۰۲/۱۰/۱۷
  • مهدی نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی